zondag 7 oktober 2012

Aan allen die lezen: proficiat!

De wereld van de bloggers... Ik mag dan wel -tot op zekere hoogte- reeds geïntegreerd zijn in de wereld van de nieuwe media, tot blogactiviteiten was ik nog lang niet geraakt. Vermoedelijk zou ik er ook niet snel geraakt zijn, als we niet, voor het vak "nieuwe media en mediaconvergentie", de opdracht hadden gekregen elke week onze gedachten en nieuwe inzichten te uiten op een zelfgemaakte blogsite. Die opdracht bracht een initiële angst met zich mee, maar goed, hier zit ik nu, ijverig te werken aan een leuke blogomgeving!
Laat me dus mijn eerste berichtje beginnen met een korte voorstelling van mezelf. Ik ben Katrien Vandebroeck, meisje van 22 jaar jong met 4 jaar ervaring in de Franse en Spaanse literatuur en taalkunde, en met een voorliefde voor cultuur, literatuur en mode. Begin september dit jaar besloot ik me te wagen aan een Master Journalistiek. Waarom? Schrijven is mijn dada. En nieuwsgierigheid is mijn achternaam. Nieuwsgierig naar gebeurtenissen, naar mensen, en naar het leven en de wereld die ons omringen. Met de pen door het leven, dat is waar ik voor wil tekenen! Zoals ik reeds zei, zal ik me in deze blog wekelijks verdiepen in de verschijnselen en curiositeiten van de nieuwe media. Het is op dit moment nog wat zoeken en uittesten, maar ik koester de hoop snel weg te zijn met deze manier van communiceren. Benieuwd wat deze nieuwe (media) wereld mij zal brengen... Let's blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten